Navbarı Gizle / Navbarı Göster

Ana Menü

16 Mart 2011 Çarşamba

Blogger ve Erişim Problemleri

Blogger yasağı malum. Bu konu ile ilgili bir şey söylemenin yeri burası değil. Fakat blogu ilgilendiren bir takım konulara değinmek istiyorum.

Saçma bir şekilde bu yazdığım yazıyı ben göremeyeceğim. Henüz çözemediğim bir sebepten ötürü bloga ulaşamıyorum. Ekşi Duyuru sayesinde bir çok kişide açıldığını öğrendim ama nedense benim bilgisayarımda site açılmıyor. Kendi domain'ine sahip siteler için google'ın verdiği yönlendirme sitesi daha önce yasaklanmıştı. Bloglara yine ulaşım sorunu olmuştu, yeni ip'ler girdik, çözüm ürettik bir şekilde. Ancak en son yasak sonrası blogspot uzantılı bloglara dahi erişim yasaklanınca siteye de giremez oldum. Sorun ne zaman ortadan kalktı bilmiyorum ama bir çok kullanıcının siteye girebildiğini bugün çalışan bir ip arayınca öğrendim. Fiber internet kullandığım için sorunun bir kaç gün içinde benim için de çözüleceğini düşünüyorum ama daha önemlisi siteyi sürekli sorun yaratan Blogger'dan taşımayı düşünüyorum. Ticari bir yanı olmayan bir iş için domain'den fazla bir masraf yapmak istemediğim için şu an tek alternatifim Wordpress ya da başka bir blog sağlayıcısına taşımak. Ancak özellikle tasarım konusunda bunun yaratacağı handikapları da göz ardı etmemek lazım. Bu konu ile ilgili bilgisi ve tecrübesi olanların da fikirlerine açığım. Ekşi Duyuru'dan bir arkadaş host konusunda yardımcı olabileceğini söyledi, sağolsun. Ancak bu konu hakkında ne yazık ki fazla bilgim olmadığı için blogu sorunsuz bir şekilde nasıl hosta taşırım, sonrasında yayına ne şekilde devam edebilirim bunları biraz araştırmam gerekiyor.

Bu süreç içerisinde vereceğiniz her türlü fikir ve yardıma ihtiyacım olduğunu bilmenizi isterim. İlgi gösteren herkese teşekkür ederim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder